5.02.2014

GRANO DELICATESSEN BAR



I had a really nice glass of hot wine at one of my favorite cafes!
You know, I enjoyed a glass of hot wine… ALONE.
It just sort of happened. 

I admit... this removed all my small woes in my mind!!!!!!
You see, maybe I needed this for some reasons.

If you’re an organic fan, you’re going to go crazy over this place. Yes, they are yummy. Their food is nutritious and they have amazing selection of side dishes that go with main dish.
Originally, it was me and Jane’s lunch place. But now, everyone loves this place:)


さて、昨日のわたしのプチ贅沢タイム~
わたしのとっておきランチスポット・・・ですが、昨日はというと・・・
なんだか飲みたかったんですよね~~
そして新しい発見っ!こちらのデリは食事だけでなく自家製ホットワインも美味しいです!!!

元々こちらのデリは私とJaneのランチスポット
でしたが!気がつくとキノコが生えるようにみるみるとファンが増えてライライもママも大好きな場所です!
ヘルシーだけど、見栄えも抜群、ボリューム十分だからですかね、普段断固として肉派なライライも、アポのない日のランチは<あのDELIだな!>みたいな!

これは特にお薦めです!とおすすめメニューを紹介したいのですが、ほんっとうにどれも美味しいんです





No comments:

Post a Comment